Produsele pot fi returnate sau înlocuite în baza Ordonanței nr. 34/2014, cu completările și modificările ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanță.
În termen de maximum 14 zile calendaristice de la momentul intrării în posesia coletului, clientul poate solicita înlocuirea (dacă acest lucru este posibil) sau returnarea produselor achiziționate. În cazul returnării produselor fără a fi necesară înlocuirea acestora, banii vor fi rambursați în termen de maximum 14 de zile calendaristice de la retur.
Nu se admit la Retur :
Produse care au fost desfăcute , testate, utilizate.
Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse
Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factură sau bon fiscal)
Produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, intervenții neautorizate etc.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Dacă motivul solicitării de înlocuire sau returnare îl reprezintă o eroare a vânzătorului, costurile de returnare a produselor sunt suportate de către vânzător .
In cazul persoanelor juridice (asociatii, organizatii, societati comerciale etc. care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal), nu se aplica perioada de returnare.